رویدادها آرشیو خبر ها
جابه جایی رکوردها !

جابه جایی رکوردها !

 

با قهرمانی در جام سوپرکاپ ایتالیا، بیانکونری به عنوان نخستین تیم که به هفتمین جام این رقابت می رسد دست پیدا کرد. وب سایت رسمی یوونتوس رکوردهای دیگری که نیز در این بازی شکسته شده را گزارش کرده است.

 

یوونتوس در بهشت هفتم

شب گذشته، مردان ماسیمیلیانو آلگری به لقب اولین تیمی که هفتمین جام سوپرکاپ را برنده می شود دست پیدا کردند. در این جا رکوردهای دیگر باشگاه نیز پرداخته می شود:

 

ششمین جام برای سوپر جی جی..

با قهرمانی در این جام، جانلوئیجی بوفون به رکورد دیان استانکوویچ (شش جام) در این رقابت ها رسید. پنج تای این جام ها با پیراهن یوونتوس بوده است.

 

مستر مکس به کتاب رکوردها وارد شد...

ماسیمیلیانو آلگری پس از فابیو کاپلو (میلان و رم) و رافا بنیتز (اینتر و ناپولی) به سومین سرمربی در تاریخ این رقابت تبدیل شد که با دو باشگاه مختلف سوپرجام ایتالیا را برنده می شود.

 

سه گانه همانند 1995...

تیمی که اسکودتو و کوپا را همزمان برنده شده است، جام سوپرکاپ را نیز به خانه برده است. این پنجمین باری است که این اتفاق می افتد.

 

سرخوش از رویارویی با لاتزیو...

یوونتوس در مقابل حریف خود لاتزیو به هشتمین برد خود در هشت بازی اخیر رسید (که پنج تای آن ها بدون گل خورده بوده است). علاوه بر این، بیانکوچلستی در نیمه ی اول بازی دیشب در مقابل یوونتوس گلزنی نکرد، که در تمام رقابت های فصل 2015-2014 موفق به انجام آن نشده است.

 

متخصص سوپرکاپ...

ماریو ماندژوکیچ در سه کشور مختلف: آلمان، اسپانیا و ایتالیا گل به ثمر رسانده است و در هر کدام به قهرمانی سوپرکاپ رسیده است.

 

آغاز خوشی...

ماریو ماندژوکیچ و پائولو دیبالا اولین گل های خود را در دیدار رسمی برای یوونتوس به ثمر رساندند. آخرین بازی که دو بازیکن تازه وارد برای یوونتوس در اولین بازی رسمی خود گلزنی کردند به فصل 2012-2011 برمی گردد که آرتورو ویدال و استفان لیختشتاینر دروازه پارما را باز کردند.

 

انجمن هواداران یوونتوس در ایران 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: